add_circle Lisa kuulutus

Abikeskkond

Korduma kippuvad küsimused

Kidy.ee on ostu-müügiplatvorm, kus saab kaubelda kõigega, mis on seotud lastega (sh ka beebiootusega). Igaüks saab Kidys müümisega alustada lisades müügikuulutusele pildid, kirjelduse ja toote hinna. Ostjad saavad lihtsasti leida sobivaid tooteid kasutades filtreerimist.

Kuulutuse lisamine on tasuta. 
Platvormitasu rakendub vaid eduka müügitehingu puhul:
...-150€ rakendub 9% lõpphinnast.
150€ - 500€ 9% esimesest 150 €-st, pluss 5% ülejäänud summast.
500€- ...€ 9% esimesest 150 €-st, pluss 5% 150.01 - 500 €-st, pluss 3% ülejäänud summast.

Ostja tasub transpordikulu vastavalt Itella, DPD või Omniva hinnakirjale ja paki suurusele. Kidy eelvormistab paki tarnepartneri juures ning müüja saab kasutada ettemakstud saadetise silti paki teele saatmiseks.

Kõik "Ära anda" kategoorias olevad asjad on tasuta ära andmiseks. Kui leiad endale sobiva toote, klõpsad "osta" nupul ja vajadusel tasud vaid transpordikulu.

Kokkuleppel ostjaga tähendab seda, et müüja ja ostja lepivad omavahel kokku, kuidas toode üle anda. Suhtlemiseks saab kasutada Kidy sõnumeid. Kui soovitakse ese kätte saada kulleriga, siis maksmine kuller teenuse eest ei käi läbi Kidy.ee.

Kui olete eseme ära ostnud ja müüja on eseme teele pannud, tuleb Teie e-mailile ka vastavasisuline teade. Peale paki kättesaamist klikka nupul "Minu konto" - > "Minu ostud" ja kinnitage, et olete eseme kätte saanud. Nii saab tehingu edukalt lõppenuks lugeda.

Kui müüja kaup ostetakse Kidy platvormil, eelvormistatakse saadetis ostja valitud tarnepartneri juures.

E-mailile saadetakse pakikood, formaadis CCXXXXXXXXXEE

  1. Paki saadetav ese korralikult ära ning mine lähima pakiautomaadi juurde
  2. Vali ekraanilt "Saadan paki" -> "Vormistasin paki iseteeninduses"
  3. Vali kapi suurus, mille valisid Kidy keskkonnas (juhul, kui pakk on suurem, saad kapi juures pakiautomaadi suurust vahetada)
  4. Prindi aadresskaart ning kleebi see saadetavale pakile (võid ka manuses oleva faili ise välja printida ja pakile kleepida)
  5. Aseta pakk kappi. Anname ostjale automaatselt teada, et tema pakk on teel.

Küsimuste korral võta meiega ühendust info@kidy.ee.

Kui müüja kaup ostetakse Kidy platvormil, eelvormistatakse saadetis ostja valitud tarnepartneri juures.

E-mailile saadetakse uksekood, millega saad paki teele panna. 

  1. Paki saadetav ese korralikult ära ja kirjuta pakile uksekood, enda ja saaja nimi ning telefoninumbrid. Alternatiivina võid ka e-maili manuses oleva pakisildi välja printida ning selle pakile kleepida.
  2. Mine lähima Itella pakiautomaadi juurde (NB! Pakke saab saata ainult sinistest pakiautomaatidest)
  3. Vali ekraanilt "Saada pakk" -> "Uksekoodiga" ning sisesta uksekood
  4. Aseta pakk kappi. Anname ostjale automaatselt teada, et tema pakk on teel.

NB! Uksekood on seotud ettemääratud automaadi suurusega, mille valisid Kidy keskkonnas kuulutust lisades. Kui tuleb välja, et pakk ei mahu pakiautomaati, helista Itella Smartpost klienditoele.

Küsimuste korral võta meiega ühendust info@kidy.ee.

Kui müüja kaup ostetakse Kidy platvormil, eelvormistatakse saadetis ostja valitud tarnepartneri juures.

E-mailile saadetakse PIN-kood, millega saad paki teele panna. 

  1. Paki saadetav ese korralikult ära ja kirjuta pakile pakikood (mille said e-mailis)
  2. Mine lähima DPD pakiautomaadi juurde
  3. Vali ekraanilt "Saada pakk" -> "Prindi pakisilt QR koodi või PIN-koodiga"
  4. Vajuta nupule "Sisesta PIN kood" ja sisesta pakiautomaadi PIN kood (leiad e-mailist, vt ülespoole)
  5. Pärast PIN-koodi sisestamist kuvab ekraan saaja andmed - vajuta "Jätka" ja prindi välja pakisilt. Kleebi pakisilt kindlasti pakile!
  6. Aseta pakk kappi. Anname ostjale automaatselt teada, et tema pakk on teel.

Küsimuste korral võta meiega ühendust info@kidy.ee.

Konto kustutamiseks pöörduge Kidy tiimi poole.

Kuulutust saab muuta klikkides kuulutusele ja vajutades nuppu "muuda". Kuulutust kustutada ehk teiste eest peita saab klikkides nupul "peata kuulutamine".

Makse läheb müüjale üle kohe kui ostja on kauba kättesaamist kinnitanud. Kui ostja seda teinud ei ole, siis vabaneb deposiitmakse 72h peale kauba postitamist.

Võta ühendust meie klienditoega

Kui Sa ei leidnud korduma kippuvatest küsimustest vastust enda küsimusele, siis palun kasuta allolevat ankeeti saad meiega ühendust võtta kõikide küsimustega seonduvalt. Vastame Sulle esimesel võimalusel.

help Vajad abi?
Minu soovikorv

Sinu soovikorv on tühi!
Kui soovid siia midagi lisada, vajuta südame ikooni kuulutuse juures.